Puritan's Pride Vitamina C si E 500 mg / 400 UI

Puritan's Pride Vitamina C si E 500 mg / 400 UI
Click pe imagine pentru Galerie
  • Producător: Puritan`s Pride
  • Cod produs: vitaminaCsiE500mg/400UI65333353
  • Disponibilitate: În Stoc
  • 109,00RON
- +



De ce să alegi Puritan's Pride ?

Obținerea la maximum a vieții în fiecare zi este ceea ce ne inspiră să livrăm peste 3.000 de produse remarcabile care vă ajută să vă atingeți obiectivele de sănătate și bunăstare.
Ne mândrim cu producerea de vitamine, minerale și suplimente pe bază de plante care completează stilul tău de viață sănătos, plus că oferim uleiuri esențiale, alimente nutritive și multe altele.
Deci, ieșiți acolo și îmbrățișați viața ... pentru că călătoria este recompensa voastră.

Fapte suplimentare

Portie 1 Softgel

Suma pe servire% Valoare zilnica
  Vitamina C (sub formă de acid ascorbic) 500 mg 556%

Vitamina E (sub formă de dl-alfa acetat de tocoferil180 mg 1.200%
  Tocoferoli amestecați (furnizând tocoferoli d-Gamma, d-Delta, d-Alfa, d-Beta) 2 mg *

Șolduri de trandafir20 mg *
  (Rosa canina) (fruct)

*Valoarea zilnică nu este stabilită.
Instrucțiuni: Pentru adulți, luați o (1) gelă moale de una până la două ori pe zi, de preferință cu o masă.

Alte ingrediente: gelatină, glicerină vegetală, ulei de soia. Conține <2% din: Culoare naturală de caramel, Lecitină din soia, Ceară de albine galbenă.

AVERTISMENT: Dacă sunteți gravidă, alăptați, luați orice medicamente, planificați orice procedură medicală sau chirurgicală sau aveți orice afecțiune medicală, consultați-vă medicul înainte de utilizare. Întrerupeți utilizarea și consultați medicul dacă apar reacții adverse. A nu se lăsa la îndemâna copiilor. Depozitați la temperatura camerei. Nu utilizați dacă sigiliul de sub capac este rupt sau lipsește.

Fără aromă artificială sau îndulcitor, fără conservanți, fără zahăr, fără amidon, fără lapte, fără lactoză, fără gluten, fără grâu, fără drojdie, fără pește, fără sodiu.


Vitamina C pentru sănătate imună

FUNCȚIA BARIERĂ

Prima linie de apărare a corpului, bariera fizică creată de piele, se bazează pe vitamina C. Vitamina C este necesară pentru producerea de colagen, un tip important de țesut conjunctiv. ** Colagenul creează cadrul structural al pielii pentru a promova pielea. integritate, ajutând la păstrarea eficientă a substanțelor nedorite de la pătrunderea în organism.

SĂNĂTATE ANTIOXIDANȚĂ

Rolul important al vitaminei C în sănătatea imunitară nu se oprește la suprafață. ** În timpul etapelor inițiale ale răspunsului imun, celulele albe din sânge ale sistemului imunitar înnăscut încep răspunsul inflamator ca un mijloc de a face față vizitatorilor neașteptați. Într-o stare de inflamație, se poate produce o abundență de radicali liberi.
Radicalii liberi sunt compuși instabili care pot interfera cu capacitatea unei celule normale de a funcționa optim. Radicalii liberi nu pot face diferența între propriile celule sănătoase și ținta sistemului imunitar, astfel încât să poată să-și deterioreze propriile celule. Vitamina C este un puternic antioxidant care ajută la combaterea radicalilor liberi. ** De asemenea, ajută la regenerarea altor antioxidanți, cum ar fi vitamina E, la starea lor activă pentru a menține suportul antioxidant. **

SUPORT PENTRU CELULA SANGUITA ALBA

În plus față de susținerea integrității pielii și a sănătății antioxidante, vitamina C este esențială pentru funcționarea optimă a globulelor albe din sânge. ** În timpul unui răspuns imunitar, celulele albe din sânge trec printr-un proces de diviziune și multiplicare rapidă. Vitamina C susține producerea celulelor importante B și T ale răspunsului imun adaptiv. ** De asemenea, ajută tipurile speciale de celule ale sistemului imunitar înnăscut numite fagocite să își îndeplinească treaba, înghițind compuși nedoriti. 

De ce suplimentarea cu vitamina C?

Alocația dietetică recomandată (ADR) pentru adulți este între 75-90 mg pe zi, în funcție de sex, dar unii experți recomandă un aport zilnic de cel puțin 200 mg / zi pentru persoanele sănătoase. 9

Spre deosebire de majoritatea celorlalte animale, oamenii nu își pot sintetiza propria vitamina C, deci trebuie obținută din surse dietetice. Ca vitamină solubilă în apă, vitamina C se dizolvă ușor în apă, dar nu poate fi depozitată ușor în organism. Aceasta înseamnă că trebuie consumate cantități adecvate de vitamina C în fiecare zi.
Vitamina C se găsește în alimente precum citricele, căpșunile, meleagurile, legumele crude și cartofii. Din păcate, în lumea aglomerată de astăzi, mulți dintre noi nu consumăm atâtea fructe și legume cât ar trebui. Datele anchetei naționale indică faptul că americanii nu îndeplinesc recomandările pentru aportul zilnic de fructe și legume, rezultând o prevalență semnificativă de aproximativ 40% dintre americani cu aport alimentar inadecvat de vitamina C. 8 Mai mult, vitamina C este sensibilă la căldură, astfel încât fierbe și alte preparate metodele pot epuiza conținutul natural de vitamina C al alimentelor.
Aportul zilnic de 200 mg sprijină sănătatea căilor respiratorii. Rețineți că, deși această cantitate oferă sprijin adecvat celor mai mulți indivizi sănătoși, înmulțirea și împărțirea activă a celulelor albe din sânge pot avea cerințe chiar mai mari de vitamina C.

Ce este sistemul imunitar?

În fiecare zi, corpul tău este bombardat de substanțe străine din lumea exterioară. Tampoane pentru carduri de credit, baterii pentru baie, telefoane mobile, literalmente tot ceea ce atingi este acoperit de microorganisme minuscule. Nu toate microorganismele sunt rele, de fapt, există trilioane de bacterii găsite în corpul uman și pe acesta, care nu cauzează niciun rău sau, în unele cazuri, sunt chiar benefice pentru sănătatea umană.
Cu toate acestea, există și microorganisme mai puțin favorabile găsite în mediu. Funcția principală a sistemului imunitar este de a vă proteja de amenințări externe și de a vă menține sănătos.
Gândește-te la sistemul tău imunitar ca la echipa de securitate a corpului tău, instruită să recunoască și să elimine orice amenințări, protejând în același timp rezidenții pașnici ai corpului tău.
Prima linie de apărare este de a restricționa intrarea materialelor străine nedorite. Pielea creează o barieră fizică excelentă, dar oaspeții nedoriti pot fi încă inhalați sau ingerați. Aciditatea acidului stomacal, a membranelor mucoase și prezența anticorpilor în salivă și lacrimi contribuie în continuare la prevenirea intrării acestor substanțe în organism.

Patru funcții principale ale sistemului imunitar

Bariera de excludere

Barierele fizice împiedică agenții patogeni să pătrundă în organism - de exemplu, piele, stratul de mucoasă al tractului gastrointestinal, anticorpi din salivă, pH-ul stomacului

Recunoaştere

Dacă substanțele trec prin bariera de excludere, acestea trebuie recunoscute ca neindividuale

Eliminare

Eliminarea doar a amenințărilor nedorite, nu a bacteriilor de sine sau prietenoase

Memorie

Amintirile imune permit recunoașterea și eliminarea rapidă a infractorilor repetate

1

Prima dvs. linie de apărare: sistemul imunitar înnăscut

Dacă un microorganism non-benefic este capabil să treacă prin prima linie de apărare a corpului tău, acesta trebuie să fie recunoscut de sistemul tău imunitar. Recunoașterea este o caracteristică importantă a echipei de securitate care patrulează. Fără aceasta, sistemul dvs. imunitar ar ataca substanțele străine care nu amenință și chiar propriile celule. Substanțele nedorite sunt recunoscute de celulele albe din sânge care trimit mesaje asemănătoare cu alarma, atrăgând mai multe globule albe în zonă. Există multe tipuri diferite de celule albe din sânge, numite și leucocite, care lucrează împreună pentru a orchestra răspunsul imun adecvat. Elementele sistemului imunitar discutate până acum sunt toate considerate parte a răspunsului înnăscut.Caracterizat ca fiind rapid și nespecific, sistemul imunitar înnăscut răspunde în câteva minute sau ore. Odată ce sistemul imunitar înnăscut a identificat o amenințare, încearcă să o elimine. Diferitele celule albe din sânge ale sistemului imunitar înnăscut combat fiecare aceste amenințări în modurile lor unice. Unii vor declanșa un răspuns inflamator, în timp ce alții îl vor trata direct prin înghițirea acestuia sau eliberarea de substanțe chimice toxice. Deoarece răspunsul imun înnăscut este nespecific, răspunsul este în general același indiferent dacă același agent patogen este întâlnit de mai multe ori.
2

Cea de-a doua linie de apărare: răspuns imun adaptiv

A doua linie de apărare a corpului este răspunsul imun adaptiv. Acest răspuns durează zile sau chiar săptămâni pentru a se dezvolta, dar este foarte specific. Spre deosebire de sistemul imunitar înnăscut, care recunoaște pur și simplu obiectele ca fiind bune sau rele, sistemul imunitar adaptativ identifică cu precizie fiecare substanță străină și dezvoltă un răspuns personalizat. Acești oaspeți nedoriți sunt identificați prin prezența antigenelor - care sunt ca niște etichete care denunță ce fel de substanță este. Celulele albe foarte specializate numite celule B produc anticorpi care se potrivesc împreună cu substanțele străine antigene, cum ar fi piesele puzzle-ului. Complexul anticorp-antigen semnalează altor celule imune că acest complex trebuie distrus.
Un alt tip de celule ale sistemului imunitar adaptiv sunt celulele T. Celulele T nu produc anticorpi, dar atunci când recunosc un antigen, unele tipuri de celule T vor ataca direct invadatorul străin. Alte tipuri de celule T vor regla răspunsurile altor tipuri de celule imune. Cea mai uimitoare parte a sistemului imunitar adaptiv este capacitatea sa de a-și aminti răspunsul adecvat pentru substanța străină prin celulele de memorie. Aceste amintiri imune se dezvoltă pe tot parcursul vieții și sunt ușor activate atunci când sunt necesare din nou.

Factori care afectează sănătatea imună

Sistemul dvs. imunitar vă patrulează întotdeauna corpul pentru a vă menține la maxim, dar trebuie să vă mențineți și sistemul imunitar sănătos. În fiecare zi trebuie să oferiți sistemului imunitar energia și nutrienții de care are nevoie pentru a funcționa optim.
VARSTA: Raspunsul imunitar incepe sa slabeasca in jurul varstei de 60 de ani si continua sa slabeasca odata cu inaintarea in varsta. SOMN: Proteine ​​imune importante numite citokine sunt eliberate în timp ce dormim. Privarea de somn duce la scăderea funcției imune, precum și la creșterea timpilor de recuperare. 
STRES: Atât stresul fizic, cât și cel emoțional pot avea un impact negativ asupra sistemului imunitar. S-a demonstrat că hormonul de stres cortizol scade numărul de celule albe din sânge.
FUMAT: Fumatul determină disfuncționalitatea celulelor albe din sânge implicate atât în ​​imunitatea înnăscută, cât și în cea imunitară adaptativă. 5 Se estimează că 1,1 miliarde de oameni din lume sunt fumători.
ACTIVITATE FIZICĂ: Exercițiul regulat de intensitate moderată realizat aproape zilnic este asociat cu o sănătate imună mai bună odată cu vârsta. Mai mult de 80% dintre adulții din SUA nu respectă orientările atât pentru activitățile aerobice, cât și pentru cele de întărire a mușchilor. 
NUTRIȚIE: Sistemul imunitar are nevoie de substanțe nutritive adecvate pentru a funcționa optim. Există o serie de vitamine, minerale și alți nutrienți care sunt recunoscuți pe scară largă pentru rolul lor în susținerea sănătății imune.
Întrebări frecvente despre imunitate
Întrebări frecvente: toate suplimentele de sprijin imunitar funcționează la fel?
Deoarece sistemul imunitar este un sistem atât de complex, nu există o abordare unică pentru susținerea sănătății imune. Diferitele tipuri de celule albe din sânge, proteine ​​imune, țesuturi și organe au toate necesități diferite de nutrienți. Luarea unui singur nutrient pentru sănătatea imunității poate ajuta la susținerea unuia dintre aceste aspecte ale sănătății imune, dar dacă nu aveți alți nutrienți în dieta dvs., este posibil să nu ajungeți la un sprijin imunitar total. **
Întrebări frecvente: Sistemul imunitar este mai puternic vara?
Sistemul imunitar funcționează pe tot parcursul anului pentru a vă menține sănătos indiferent de anotimp. În funcție de locație și de factorii de stil de viață, starea vitaminei D poate fi mai mare vara pentru a susține mai bine anumite aspecte ale sănătății imune. ** Condițiile meteorologice de iarnă, cum ar fi aerul uscat, pot afecta, de asemenea, sănătatea imună. Este încă important să vă susțineți sănătatea imună în fiecare zi pe tot parcursul anului pentru o funcționare optimă.
Întrebări frecvente: Cum vă puteți stimula sistemul imunitar?
Sistemul imunitar nu trebuie „stimulat” dincolo de funcționarea normală și optimă. De fapt, multe boli autoimune se caracterizează printr-un sistem imunitar hiperactiv care începe să-și atace propriile celule. Cu toate acestea, există modificări ale stilului de viață pe care le puteți face pentru a sprijini funcționarea normală a sistemului imunitar. Acestea includ un somn adecvat, o activitate fizică regulată, gestionarea stresului, o alimentație echilibrată și obținerea unor cantități adecvate de substanțe nutritive care susțin imunitatea.
Întrebări frecvente: Unde este sistemul imunitar?
Sistemul imunitar este o rețea complexă de organe, celule, țesuturi și proteine ​​găsite în tot corpul. Include timusul, splina, măduva osoasă, pielea, amigdalele și plasturile Peyer din intestine. Sistemul limfatic permite globulelor albe ale sistemului imunitar să patruleze întregul corp în căutarea invadatorilor străini.

Spune-ţi opinia

Autentifică-te sau Înregistrează un cont nou pentru a putea scrie o opinie
Produsul nu mai este momentan în stoc. Introduceți adresa de mail mai jos și o să vă anunțăm imediat ce produsul apare din nou în stoc.