Întrebări adresate frecvent
Întrebări adresate frecvent
1. Comandă pe site:
Odată ce aţi găsit produsul pe care îl doriţi introduceţi aromă preferată şi cantitatea pe care o doriţi şi apăsaţi butonul :'adaugă în coş' iar produsul v-a fi adăugat în coşul dumneavoastră de cumpărături.Puteţi tasta 'continuă cumpărăturile 'pentru a putea adaugă şi alte produse pe care le doriţi sau iconul 'comandă' pentru a finaliza comandă Odată ce tastaţi butonul comandă vi se v-a solicită completarea unor câmpuri obligatorii cu datele şi informaţiile care ne sunt necesare pentru a va expedia produsele dorite. După ce a-ţi urmat toţi aceşti paşi apasă butonul 'confirmare comandă' pentru a finaliza comandă. Vei primi în cel mai scurt timp un mail de confirmare al comenzii care îţi va garanta faptul că ai reuşit să plasezi cu succes comandă şi că această a ajuns la noi.
2. Comandă telefonică:
Dacă nu eşti în faţă unui PC conectat la net sau ţi se pare mai uşor să comanzi produsele pe care le doreşti telefonic,ai posibilitatea să faci acest lucru apelând la tel 0746 379 453 în intervalul orar 08 - 21 de luni până vineri şi 09 - 17 sâmbătă şi duminică . Apelul tău v-a fi preluat imediat de operatorul nostru de vânzări care îţi v-a solicită datele necesare pentru livrarea comenzii şi îţi va răspunde la eventualele întrebări legate de stocuri,preţuri,arome ,transport ,etc. Pentru alte metode de livrare, solicitări sau mai multe detalii legate de produse ,consultanţă în alegerea unui produs care să se potrivească cât mai bine scopului ales de dumneavostră ,ne puteţi contacta la acelaşi nr 0746 379 453 în intervalul orar precizat mai sus.
3. Cum pot restitui un produs cumpărat?
Produsele achiziţionate se pot returna în termen de 10 zile lucrătoare de la ridicarea coletului în cazul în care respectaţi următoarele condiţii - Produsele sunt păstrate în ambalajul original şi în aceeaşi stare în care au fost recepţionate,nu sunt desigilate,alterate - Returnarea produselor se face pe cheltuiala clientului, folosind acelaşi serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. Returnarea banilor se v-a face în termen de 14 zile lucrătoare din momentul în care am primit pachetul.
4. Modalitate de plată
Plata produselor comercializate pe site-ul suplimente-sport.ro va fi efectuata prin Plata cu cardul ( plationline.ro ) sau în Sistem Ramburs, iar pe extrasul dumneavoastră de cont tranzacția va apărea cu numele: BODY VITA SRL
Magazinul online www.suplimente-sport.ro foloseste pentru tranzactiile online serviciile Plationline.ro.
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro). Plata se bazeaza pe un sistem securizat de procesare a tranzactiilor online care ofera confidentialitate, siguranta si simplitate in achizitia produselor si serviciilor prin Internet. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul bancii, magazinul nostru nu solicita si nu stocheaza niciun fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.
Important de stiut!
- Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision.
5. Rambursarea / restituirea tranzacției
Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnata pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.
Produsele achiziționate se pot returna în termen de 14 zile lucrătoare de la ridicarea coletului în cazul în care respectați următoarele condiții
- Produsele sunt păstrate în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost recepționate, nu sunt desigilate, alterate
- Returnarea produselor se face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea.
- Returnarea banilor se va face în termen de 30 zile lucrătoare din momentul în care am primit pachetul.